Configuratie valtimo - open.zaak

Goedemorgen,

Wij hebben vorige week het GZAC van Valtimo geüpdatet naar de laatste versie.
Na deze update is het niet meer mogelijk om een zaaktype te koppelen aan een dossier.
We krijgen direct een foutmelding na het klikken op de knop ‘link to zaaktype’

Dit heeft volgens mij te maken met het koppelen van GZAC aan open.zaak.
Het RSIN nummer wordt namelijk niet herkend. Voor de update hebben we hier het RSIN nummer 123456782 voor gebruikt, deze werkt nu niet meer.
Wanneer ik het RSIN nummer van de gemeente Oosterhout gebruik: 001326132, dan wordt deze in open.zaak goed gekeurd, maar GZAC geeft aan dat het een ‘invalid RSIN’ is. Ook de oude (123456782) werkt niet meer.

Zien we iets over het hoofd?

Met vriendelijke groet,
Martin Voogt

Hi Martin,

Bedankt voor je bericht. We zullen hier naar gaan kijken en bij jou terug komen.

Met vriendelijke groet,
Ryan

Hoi Ryan,

Dank voor de snelle reactie. Ondertussen zijn we zelf ook nog aan het zoeken wat de fout veroorzaakt.
We zien dat in de foutmelding een verwijzing wordt gedaan naar een catalogus die niet is ingesteld in Open.zaak door ons.

Is deze verwijziging een verwijziging naar gegevens die in de installatie van valtimo wordt meegegeven? : /catalogi/api/v1/catalogussen/8225508a-6840-413e-acc9-6422af120db1

Ook het opslaan van een formulier werkt niet.

Met vriendelijke groet,
Martin Voogt
Equalit

1 like

Hi Martin,

De verwijzing die jullie zien staan, staat hard-coded in de code van de console en komt overeen met de Open Zaak die bij de Valtimo Demo hoort. Op dit moment is deze verwijzing nog niet aan te passen in de Docker environment variabelen. We zijn er wel mee bezig om dit mogelijk te maken.

Het probleem van de RSIN wordt nog verder uitgezocht. Ik kom hier hopelijk zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,
Ryan

Hi Martin,

We zijn er verder ingedoken en wij vermoeden dat de validatie van het RSIN nummer niet klopt. Wij hebben hiervoor aan onze kant een bug ingeschoten, waarbij het team dit verder moet gaan onderzoeken. Wanneer wij meer informatie hebben, zullen wij dit aan jou laten weten.

Onze test RSIN ‘002564440’ werkt wel. Voor eventuele test doeleinden, kunnen jullie dit nummer gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Ryan

Hi Martin,

De bug is opgepakt door het development team en zij hebben nu een wijziging gemaakt die dit heeft opgelost. Je kan nu de nieuwe versie (0.0.11) gebruiken om te gaan testen. Hou er rekening mee dat deze versie een tussentijdse release is voor test doeleinden.

Met vriendelijke groet,
Ryan