Foutje in configuratie script

Er zit nog een foutje in de naam van de Docker container van het script om de database te vullen.
docker exec -u openzaak valtimo-platform_valtimo_openzaak_postgis_1 psql postgres -f /tmp/openzaak-config.sql
Dit moet zijn:
docker exec -u openzaak valtimo-platform-main_valtimo_openzaak_postgis_1 psql postgres -f /tmp/openzaak-config.sql

Hoi Jan,

Bij mij werkt dit commando wel correct. Hoe heet de lokale map waarin je de Docker Compose file in hebt staan?

Groet,
Thomas

@Thomas bij mij ging deze ook fout meen ik.

@rutger.haagsma bij jou ging het fout omdat de map eerst valtimo-complete heette. Als ik het goed begrijp zet Docker Compose de naam van de map als prefix voor de container naam neer. De readme gaat er vanuit dat je map valtimo-platform heet.

Hallo Thomas,

De map heet Valtimo -platform-main. Deze stamt nog van de vorige poging. Ik heb niet gezien dat de naam veranderd is. Ik ga het nog een keer proberen.

De disclaimer van toepassing op e-mail van de gemeente Den Haag vindt u op: http://www.denhaag.nl/disclaimer

Hallo Thomas en Rutger,
Ik heb de naam van de map aangepast en opnieuw geĆÆnstalleerd. Ging als een zonnetje. Het was wel even zoeken om de proceskoppelingen in Valtimo te leggen maar ā€¦
Ik heb mijn eerste zaak aangemaakt !!

3 likes