Open Zaak variabelen worden niet in Summary page getoond

Open Zaak variabelen worden normaal gesproken getoond als de oz.varname notatie gebruikt wordt. Op een summary page-formulier werkt dit niet.

Hi Thomas,

Dank je wel! We zullen dit gaan bekijken en oplossen.
Ik zal zo spoedig mogelijk bij jou terug komen.

Ryan

Hi Thomas,

Bovenstaande is besproken met het development team en zij zullen hier naar gaan kijken. De verwachting is dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Ryan

Hi Thomas,

Bovenstaand issue is lastiger dan verwacht. Het team is hier dus ook nog druk mee bezig.
Mocht ik meer informatie hebben, dan laat ik jou dit zo snel mogelijk weten.

Met vriendelijke groet,
Ryan

Hi Thomas,

Het team heeft mij laten weten dat ze een oplossing gemaakt hebben. De verwachting is dat de wijziging met de aankomende release wordt meegenomen.

Met vriendelijke groet,
Ryan

Hi Thomas,

De testen voor de gemaakte oplossing zijn ook geslaagd en zoals eerder gemeld, gaat de wijziging met de eerst volgende release mee. Vervolgens zal ik een nieuwe release klaar zetten op Docker Hub. De verwachting is dat de release in de week van 40 te downloaden is van Docker Hub.

Met vriendelijke groet,
Ryan

Hi Thomas,

Door andere prioriteiten en ziekte, heeft bovenstaande wat vertraging gehad. Gelukkig hebben we vandaag een nieuwe versie kunnen releasen (8.12.0) die bovenstaande heeft opgelost. Meer informatie kan je vinden in topic ‘Release Valtimo 8.12.0 op Docker Hub’.

Met vriendelijke groet,
Ryan