Problemen met het instantiëren van een proces

Allereerst sorry voor mijn spelfouten.

Ten tweede gefeliciteerd met deze fantastische oplossing.

Ik zou graag wat hulp willen bij een theoretisch eenvoudig onderdeel.

Ik heb door Valtimo een proces kunnen modelleren en implementeren.

Maar ik kan geen instantie van dit proces door Valtimo starten. Ik heb gezocht naar hoe ik dit moest doen via de documentatie, maar ik kon niet vinden hoe ik een BPMN-proces (geen zaak) kon starten via het Valtimo-portaal.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze uitvoeringen van procesinstanties moet uitvoeren?

Informatie:

• Het proces gemodelleerd en gemarkeerd als uitvoerbaar en startbaar;
  • Ik heb het zonder fouten ingezet en het verschijnt in Processen.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Hallo Raimundo, Bedankt voor je vraag. Om een proces te kunnen uitvoeren moet er ook een dossier worden gemaakt waar de data wordt opgeslagen. Het proces en het dossier moeten aan elkaar gekoppeld worden. Als je dit nog niet hebt gedaan kunnen deze instructievideo’s (1 en 2) je hier bij helpen.
https://www.valtimo.nl/kennis-videos/?wpv-post_tag[]=instructievideo&wpv_aux_current_post_id=1183&wpv_view_count=1378-CATTR9834b208d2785335d65a78222054337eTCPID1183
Ik hoor graag of je hiermee verder komt.

1 like

Hallo wouter.de.wijn, hartelijk dank voor je feedback en ik blijf dit fantastische platform, Valtimo, verkennen.

Om het verder uit te leggen, ik werk al met Camunda, maar ik was echt op zoek naar een platform dat procesautomatisering zou versnellen met een visuele constructie van formulieren om zakelijke gebruikers aan te moedigen de tool ook te gebruiken.

Het is mijn bedoeling om de tool te gebruiken om procesautomatisering en digitale transformatie te versnellen voor kleine en micro-ondernemingen hier in Brazilië. Ik kom uit Brazilië en werk al enkele jaren met procesautomatisering. Maar tot dan toe kende ik geen platform dat zo geïntegreerd en vloeiend was als het jouwe.

Opnieuw gefeliciteerd. Als ik nog vragen of opmerkingen heb, stuur ik ze.

Is er een manier waarop we directer en in het Engels kunnen communiceren? Omdat ik geen Nederlands spreek, gebruik ik daarvoor vertaling. Hahaha.

Nogmaals heel erg bedankt.

2 likes

Super nice story Raimundo. I think you are the first from the South American content to discover Valtimo! Thanks for your interest and please do not hesitate to ask question - we are here to help. And English is fine :slight_smile:
Have a nice weekend!

Hi Rutger,

Thanks for your contact. I am very happy to found out Valtimo and your team. The Valtimo team is very special and you are sharing a fantastic solution.

I am studying the documentation and watching all the videos to know how to implement the solution and how to help the small companies here in Brazil with this great software.

As soon as possible, I will post questions and maybe contributions and I intend to keep this channel opened with you.

Thanks again.

1 like

Hi Rutger, hi Valtimo´s folks.

I was wondering if we could schedule a call to ask you some questions based on the Valtimo´s environment I am running here on my machine.

I already checked the documentation and the videos on Valtimo´s website and I couldn´t solve my questions. Some videos answer my questions but when I try to do the same on my Valtimo´s local environment, I don´t have the same screens and options and I can´t do the same.

I really appreciate your attention and I would really be grateful if you could give some guidance.

Thanks.

Hi Raimundo,

Thank you for your reply. We just want to let you know that we have sent you an Email. If you haven’t seen it yet, please check your spam.

With kind regards,
Ryan